Cadenes de Seda




Dins el marc de les Festes de Sant Raimon'09 estrenem el nou espectacle de dansa:


"Cadenes de seda"


Diumenge 18 de Gener 2009
Teatre Cal Bolet
Vilafranca del Penedès
Barcelona

19:00 (60')

Entrada: 5€







"Cadenes de Seda s’inspira en les situacions que hom es pot trobar al llarg de la seva vida com a ésser social: tots i totes experimentem moments de descobriment, de confusió, de lluites internes, de superació i creixement personal. Cada tela pintada, una anella cada cop més petita, ens acostarà a la realitat més sincera de l’ésser humà".



Així comença

"La tia Habiba, vella i sàvia, deia que qualsevol persona podia aconseguir unes ales. Era només un problema de concentració. No calia que fossin visibles com els dels ocells; les invisibles anaven igual de bé, i com abans començaves a concentrar-te en el vol, millor. Però quan jo li vaig demanar que s’expliqués, es va impacientar i em va advertir que hi havia coses meravelloses que no es podien ensenyar. - Has d’estar alerta per captar l’espetec de seda del somni alat – va dir. Però també em va dir que hi havia dos requisits per poder tenir ales -: El primer és sentir-se encerclada, i el segon, creure que pots trencar el cercle. "

Fatima Mernissi (Somnis de l'Harem)
Narració: Jordina Biosca
Díptic espectacle







































Format de l'espectacle

Aquest espectacle te una durada de 56 minuts, durant aquest període de temps les ballarines aniran entrant i sortint de l'escenari ininterrompudament de manera que l'espai escènic sempre estarà en moviment. Així és com guiaràn a l'espectador per aquest riu d'emocions.

Ballarines

En la seva base aquest espectacle està pensat per mínim quatre ballarines protagonistes, que interpretaràn la inocència en l'inici i les influències i/o impressions que la modificaràn. I d'un cinquè ballarí, o grup col.laborador, que serà el portador de la llum i la sabiduría a les protagonistes.

En la idea original hem comptat amb la col.laboració de la cia. Malabaring Brutal per coreografiar i representar la part de la llum, i ha estat tot un èxit (esperem repetir l'experiència)

Espai

L'espectacle està pensat per desenvolupar-se en un teatre, però estem treballant en una versió reduïda per adaptar-lo a espais amb menys recursos tècnics.

Narració 2

"Què faré?

No pretenc ser rica o poderosa,

ni festejada o admirada,

ni lloada per la meva bellesa o exaltada pel meu enginy.

Ai! Res d’això mereix el meu afany o la meva suor,

ni pot acontentar les meves ambicions;

la meva ànima, nascuda per a més, mai no se sotmetrà a coses tals,

sinó que seré quelcom gran en si mateix

i no en l’apreciació del poble."

Mary Astell (1666-1781)
Narració: Jordina Biosca



Vine a l'espectacle

Us convidem a veure un espectacle on hi caben sentiments com la despreocupació, la tristesa, la soletat, el dubte, la superació i l'alegria. En defifnitiva, un espectacle per a emocionar-se i deixar-se portar pel torrent d'emocions.

Comentaris